نحوه انجام موقعیت یوگا "شانه ایستاده" قطعات
نوشته شده توسط : ahmadi

سايت شرط بندي اليشمس

تمرینات خنده بر اساس ارزش را امتحان کنید. این تمرینات خنده برای کمک به شما در تمرین خندیدن و استخراج احساسات مثبت از برخی احساسات یا موقعیت ها ساخته شده است. در این تمرینات ، شما با یک احساس شدید روبرو خواهید شد و یاد خواهید گرفت که به آن بخندید ، لذت و لذت را در احساسات منفی پیدا کنید.
با ورزش خنده خجالت آور شروع کنید ، جایی که به یک حادثه شرم آور فکر می کنید و آن را با صدای قهقهه بلند بازگو می کنید ، در حالی که می گویید با خنده می خندید. در حین انجام این کار ممکن است دستان خود را بلند کرده و کف بزنید و تمرکز خود را بر روی گفتن فقط برهم زدن و خندیدن هنگام "روایت" داستان شرم آور قرار دهید.
تمرین کف زدن را انجام دهید ، جایی که بی صدا کف می زنید و برای تأیید سیگنال صداهای کم صدا را به صدا در می آورید. بگذارید صدای زمزمه بلندتر شود تا اینکه سریعتر بخندید و دست بزنید.

پایه شانه یکی از 12 حرکت اساسی یوگا است. با این حال ، آن را برای ضعف قلب نیست. این حرکت برای کامل شدن نیاز به تمرین زیادی دارد. استفاده از ورزش برای کشش عضلات به آماده سازی بدن کمک می کند. اجرای ژست حتی با دستورالعمل مناسب ممکن است هنوز هم دشوار باشد. هنگامی که ژست را کامل کردید ، حتماً از کش شمار برای کشش عضلات سفت شده استفاده کنید.

قسمت
1
آماده شدن برای وارون سازی
تصویری با عنوان "قرار دادن شانه" وضعیت یوگا مرحله 1
1
ایستگاه یوگای خود را تنظیم کنید. فضای کافی و بدون حواس پرتی پیدا کنید. تشک یوگای خود را به طور یکنواخت روی زمین باز کنید. اگر برای ژست های فشار بالا به بالشتک اضافی نیاز دارید ، آن را در زیر در جایی قرار دهید که شانه هایتان دراز بکشد. لباسی بپوشید که به شما امکان حرکت آزادانه را بدهد. انجام این موقعیت آسان نیست. شما می خواهید تا جای ممکن راحت باشید.
اگر می دانید که در لمس انگشتان پا مشکل دارید ، ممکن است بخواهید خود را نزدیک دیوار قرار دهید. بعداً می توانید از دیوار استفاده کنید تا پاها را بالای سر خود قرار دهید.
تصویری با عنوان "قرار دادن شانه" وضعیت یوگا مرحله 2
2
پاهای خود را روی تشک یوگا بنشینید. پشت و پاها را صاف کنید. پاها را جلوی خود قرار دهید و خم نشوید. تنفس را به آرامی از داخل و خارج انجام دهید. این شما را برای کشش یا موقعیت اول آماده می کند. ریتم تنفس مداوم و آهسته ای داشته باشید.
تصویری با عنوان "قرار دادن شانه" وضعیت یوگا مرحله 3
3
به جلو بروید و انگشتان پا را لمس کنید. [1] با دستان خود را به جلو بکشید. پاها را صاف و خم نشده نگه دارید. پشت خود را نیز صاف نگه دارید. در هنگام تمایل به خم شدن کمر در حالی که به جلو می روید مقاومت کنید. باید احساس تنش در پشت و پشت پاها و گوساله ها داشته باشید. سر خود را خم کنید تا عضلات گردن شما نیز کشیده شود.
تصویری با عنوان "قرار دادن شانه" وضعیت یوگا مرحله





:: برچسب‌ها: سایت شرط بندی الیشمس ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: